pozovite: 023/512-177 | nabavka: 023/512-157 | prodaja: 023/512-162, 512-388 kontakt@valor.rs

Društvo sa ograničenom odgovornošću VALOR, osnovano je 29.03.1993. godine sa sedištem u Novom Sadu, a 2006. godine izvršeno je preseljene sedista firme u Zrenjanin. Dve godine kasnije 2008. godine firma je izgradila sopstveni poslovni i magacinski prostor i od tada je sedište firme na adresi Zrenjanin, Melenački drum 37. Izgrađeno je savremeno stovarište koje namenski odgovara distribuciji pića na površini placa od 8000 metara kvadratnih, a sa magacinskim i poslovni prostorom od 2000 metara. Direktor i osnivač sa udelom od 100% je Steva Kočalka, dipl. pravnik.

Poslovanje firme je vezano isključivo za distribuciju pića kroz maloprodajni i veleprodajni kanal. Do 2011. godine to se radilo na prostoru Srednjebanatskog okruga, a onda je usledila akvizicija tržišta oko opština Bečej i Senta. U tim opštinama su otvoreni distributivni centri, a istovremeno je otvoreno i prvih pet maloprodajnih objekata koji su radili pod imenom doo Valor. To su objekti u Novom Kneževcu, Kanjiži, Adi, Bečeju i Bačkom Petrovom Selu.

Sledeće proširenje delatnosti društva usledilo je 2013. godine kada je otvoreno stovarište u Kikindi i pet maloprodajnih objekata u toj opštini. Zaposleno je novih 20 radnika, a od januara 2016. godine centralni magacin je u vlasništvu firme što će omogućiti njegovu rekonstrukciju i prilagođavanje postojećim potrebama.

Poslednje proširenje delatnosti usledilo je januara 2015. godine otvaranjem distributivnog centra Vršac kao i maloprodajnih objekata u Banatskom Karlovcu, Uljmi, Lokvama, Plandištu i Vršcu.

Sa uvođenjem novog Informacionog sistema stekli su se uslovi da d.o.o VALOR otvara maloprodajne objekte u svoje ime što je i urađeno u februaru mesecu 2011. god. kada je za 7 dana otvoreno 6 maloprodajnih objekata. Do tada svi maloprodajni objekti su razvijani i radili pod imenima Gorki stur i Đeram str. Proces njihovog formalnog uključivanja u Valor doo je završen decembra 2014.godine čime je 28 maloprodajnih objekata prešlo u sistem Valora. Danas se radi isključivo pod jednim imenom što omogućava lakše praćenje i kontrolu poslovanja svakog pojedinačnog objekta zasebno. Trenutno u sistemu rade 42 maloprodajna objekta od kojih je jedan specijalizovan za prodaju ugostiteljske opreme. Tendencija je da u daljem razvoju doo Valor nastavi sa razvojem maloprodjne mreže.

Uverenje vlasnika firme da je za dalji razvoj firme neophodno povezivanje sa sličnim društvima dovela je do osnivanja Unodrop doo 2009. godine. Osnivači su bile firme koje se bave istom delatnošću kao i Valor, a sa ciljem zajedničkog nastupa na tržištu. Unodrop uspešno posluje i danas, doo Valor ima 6% udela u vlasništvu, a sa prosečnom 12% učestvuje u ukupnom prometu koji se osvaruje preko udruženja. Steva Kočalka je dao veliki lični doprinos radu udruženja kao predsednik Upravnog odbora i direktor u prethodnom periodu.

Uspeh preduzeća je zasnovan na sledećem: približiti se kupcima, vršiti direktnu dostavu robe u što kraćem roku (u istom danu kad se naruči roba) uz pristupačne cene i odloženo plaćanje. Istovremeno ispunjavamo zahteve dobavljača, poštujemo rokove plaćanja i dogovore vezane za planove prodaje. Planovi društva su u budućnosti okrenuti ka uvozu određenih proizvoda kao i razvoju PL samostalno ili preko Unodropa.

RUKOVODSTVO

Steva Kočalka

Steva Kočalka

Direktor

Risto Milutinović

Risto Milutinović

Direktor maloprodaje

Danijela Rajak

Danijela Rajak

Komercijalni direktor

Snežana Raškov

Snežana Raškov

Menadžer nabavke

Odeljenje prodaje

Odeljenje prodaje

4 referenta na čelu sa Gordanom Todorović

Odeljenje komercijale

Odeljenje komercijale

Šestoro komercijalista uz stalan kontakt sa kupcima

Odeljenje računovodstva

Odeljenje računovodstva

Šestoro zaposlenih na čelu sa Julkom Opačić

ZAPOSLENI

Distributivni centar Zrenjanin

30 zaposlenih

Distributivni centar Kikinda

9 zaposlenih

Distributivni centar Bečej

10 zaposlenih

Distributivni centar Senta

9 zaposlenih

Distributivni centar Vršac

9 zaposlenih

PREDNOSTI

Prednosti d.o.o. VALOR-a u odnosu na konkurentske firme su u kadrovima, logistici, organizaciji i odgovornosti zaposlenih, čvrst i odgovoran odnos prema kupcima.

LOGISTIKA

Logistika preduzeća je takođe i organizacija manifestacija uz posedovanje ugostiteljske opreme (pokretni šankovi, točilice, pribor i slično).

Uzimamo učešće u manifestacijama poput:

  • Dani piva
  • Moto skupovi
  • Chicken fest
  • Velika Gospojina itd.

RAZVOJ

Razvoj tržišta u budućnosti vidimo u širenju lanaca maloprodajnih objekata i učvršćivanju postojećeg tržišta.

STRATEGIJA

Strategija preduzeća je udruživanje sa distributerima pića širom Srbije, osnivanje zajedničkog preduzeća radi dobijanja boljih uslova nabavke od dobavljača i zajedničkom nastupu na tržištu pića.